Klacht

Op dit formulier kunt u alvast aangeven waar uw klacht over gaat. De vertrouwenspersoon belt u vervolgens om uw klacht te bespreken. En om uit te leggen hoe hij of zij u kan helpen uw klacht in te dienen. 

Iedere instelling voor jeugdhulp moet een regeling hebben om klachten goed te behandelen. Die klachtenregeling kunt u opvragen. De vertrouwenspersoon kan daarbij helpen. Hoe, dat leggen we graag uit. Het verschilt per organisatie en instelling.

Heeft u een klacht over de Raad voor de Kinderbescherming? Lees hier wat de vertrouwenspersoon voor u kan doen. Als het gaat om de Jeugdbescherming kijk dan op de site van de jeugdbescherming in uw regio. Bij uw jeugdhulp- of pleegzorgorganisatie kunt u ook direct een klacht indienen. Kijkt u op hun website of zoek op ‘klacht’ en de naam van de organisatie.

Wij leggen de (persoons)gegevens die je hieronder invult vast om met jou in contact te komen. Lukt dit niet, dan verwijderen wij jouw gegevens na 4 weken. Meer informatie over hoe het AKJ omgaat met persoonsgegevens vind je op de pagina Privacy.


Klachtformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.